مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-19پزشكي

نگرانی فرماندار خاش از شیوع گسترده کرونا در این شهرستان


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اولین قربانی کرونا پس از 110 روز در خاش و تفتان گزارش شده است بر ضرورت تقویت پروتکل های بهداشتی به ویژه واکسیناسیون و استفاده از ماسک در این دو شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اولین قربانی کرونا پس از 110 روز در خاش و تفتان گزارش شده است بر ضرورت تقویت پروتکل های بهداشتی به ویژه واکسیناسیون و استفاده از ماسک در این دو شهرستان تاکید کرد.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: از میان بیماران مشکوک به کرونا ازابتدای بهمن ماه، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 779 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در مجموعه تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: متاسفانه پس از مدت بیش از 3ماه، در شبانه روز گذشته1 شهروند 36 ساله مبتلا به کرونا به دلیل عدم تکمیل واکسیناسیون قربانی کووید-19 شد.

صالحی اظهار داشت: علیرغم افزایش انفجاری موارد مبتلا در بهمن ماه، آمار بستری و فوت به دلیل انجام واکسیناسیون کاملا مدیریت شده بود لیکن افزایش موارد علامت دار به دلیل عدم تلقیح واکسن در این افراد واکسیناسیون رشد کندتری داشت که باید در ارتقای پوشش واکسیناسیون به ویژه در دز دوم و سوم اهتمام ویژه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی فرماندار خاش از شیوع گسترده کرونا در این شهرستان

نگرانی فرماندار خاش از شیوع گسترده کرونا در این شهرستان