مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-19پزشكي

بستری 820 بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به بستری 820 بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته 7 هزار مراجعه کننده به مراکز درمانی خوزستان گزارش شد.

- ، محمدحسین سرمست شوشتری پیش از ظهر امروز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونای خوزستان اظهار کرد: اکنون بیشتر بیماران به صورت سرپایی در بخش تریاژ درمان می شوند و در منزل به درمان خود ادامه می دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در شبانه روز گذشته 7 هزار مراجعه کننده به مراکز درمانی خوزستان گزارش شده که 6 هزار و 800 نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 98 بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری شده اند، تصریح کرد: اکنون 820 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 560 نفر در بخش های عادی و 262 نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

سرمست شوشتری با بیان اینکه اکنون 57 بیمار این توبه ای در خوزستان وجود دارد که باید مراقبت های لازم از آنها انجام شود، گفت: لازم است که مدیران ارشد استان علاوه بر تأمین تجهیزات نیز از مجموعه کادر بهداشت و درمان که شبانه روزی در حال تلاش هستند، حمایت روحی و کلامی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 820 بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان

بستری 820 بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان