مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-19اقتصادي

کیفیت محصولات افزایش خواهد یافت/ حفظ حقوق سهامداران اولویت ایران خودرو


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت محصولات، خروج از زیان دهی نماد «خودرو» و حفظ حقوق سهامداران را از اولویت های این خودروساز دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- دکتر مهدی خطیبی در نشست با انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور، افزود: افزایش تیراژ تولید و نیز تغییر ترکیب تولید از خودروهای زیان ده به سمت خودروهای سودده از موضوعات بسیار مهمی است که در دست اقدام قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دو سویه میان خودروسازان و قطعه سازان، اظهار کرد: قطعه سازی کشور یکی از حوزه های صنعت خودرو برای حضور در بازارهای جهانی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که جمع آوری خودروهای دارای کسری قطعه، از اولویت های اصلی این خودروساز به شمار می رود، بیان کرد: در حال حاضر تعداد خودروهای دارای کسری قطعه به حدود 70 هزار دستگاه در دو هفته اخیر کاهش یافته و طبق برنامه ریزی تا پایان سال به 40 هزار دستگاه خواهد رسید.

وی با اشاره به این که مدیریت اقتصادی ایران خودرو از موضوعات ضروری حال حاضر این صنعت به شمار می رود، عنوان کرد: در حال تلاش هستیم تا در سال آینده ایران خودرو عاری از هرگونه زیان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت محصولات افزایش خواهد یافت/ حفظ حقوق سهامداران اولویت ایران خودرو

کیفیت محصولات افزایش خواهد یافت/ حفظ حقوق سهامداران اولویت ایران خودرو