مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-19فناوري

«شاد» به روستای خیرات گرگان رسید/ جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان روستا


با پیگیری دادستانی مرکز گلستان زیرساخت های شبکه اینترنت در روستای خیرات برای دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد راه اندازی شده و از بازماندن از تحصیل دانش آموزان این روستا جلوگیری شد.

- شاد به روستای خیرات گرگان رسید/ جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان روستا ایسنا/گلستان با پیگیری دادستانی مرکز گلستان زیرساخت های شبکه اینترنت در روستای خیرات برای دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد راه اندازی شده و از بازماندن از تحصیل دانش آموزان این روستا جلوگیری شد.

محمود اسپانلو در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: اهالی روستای خیرات گرگان 10 روز گذشته با مراجعه به دادستانی، مشکل نبود زیرساخت های دسترسی به اینترنت برای دانش آموزان این روستا را مطرح کردند و از دستگاه قضایی برای حل این مشکل کمک خواستند.

وی افزود: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه طی مکاتبه ای به مخابرات منطقه گلستان 10 روز فرصت دادیم تا برای رفع مشکل پوشش اینترنت این روستا اقدام کند که پس از گذشت مهلت تعیین شده امروز مخابرات استان اعلام کرد شبکه اینترنت این روستا به صورت اضطراری، راه اندازی شده است.

دادستان مرکز استان گلستان تامین امکانات لازم برای برخورداری از آموزش را جزو حقوق اساسی و اولیه مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان مربوطه مکلفند امکانات مورد نیاز برای آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد» به روستای خیرات گرگان رسید/ جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان روستا

«شاد» به روستای خیرات گرگان رسید/ جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان روستا