مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-19سياسي

با برندهای تقلبی گز برخورد خواهد شد


رییس کمیسیون امور اقتصادی اتاق اصناف اصفهان گفت: برندهای گز تقلبی مطمئن باشند در آینده ای نه چندان دور با آن ها برخورد خواهد شد و هماهنگی آن با دستگاه های نظارتی در حال انجام است.

- روح الله چلونگر، رییس کمیسیون امور اقتصادی اتاق اصناف اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص جلسه اتاق اصناف با مهدی طغیانی اظهار داشت: پیش از این جلسه، آقای طغیانی پیگیری هایی کرده بودند و در کنار آن حساسیت هایی در اتاق اصناف وجود داشت، در همین راستا آقای طغیانی که حساسیتی ویژه بر صنایع دستی اصفهان و محصولات منحصر به اصفهان از جمله گز دارند از اتاق اصناف دعوت کردند.

وی ادامه داد: این کارگروه برخی مصوبات داشت و جلسه بعدی آن دوشنبه هفته آینده با حضور اعضای کارگروه مشخص شده برگزار خواهد شد تا در خصوص حفظ برند گز اصفهان پیگیری های ویژه انجام شود.

چلونگر با بیان اینکه یکی از مباحث مهمی که باید مردم نسبت به آن آگاه شوند حساسیت نسبت به گز است، توضیح داد: برخی افراد سودجو در استان های اطراف به نام گز اصفهان اتفاقاتی را رقم می زنند که برای گز اصفهان خوب نیست و تلاش کردیم تا به این مبحث ورود پیدا کنیم.

با برندهای تقلبی گز برخورد خواهد شد رییس کمیسیون امور اقتصادی اتاق اصناف اصفهان خبر داد: برندهای گز تقلبی مطمئن باشند در آینده ای نه چندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برندهای تقلبی گز برخورد خواهد شد

با برندهای تقلبی گز برخورد خواهد شد