مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-19اقتصادي

نقش بلاک چین در آینده شبیه نقش IT و انفجار اطلاعات است


عضو کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری مزایایی دارد که کاهش هزینه های سازمانی، - افزایش امنیت، جلوگیری از پولشویی و بهینه سازی تعاملات مالی بین المللی مهم ترین آنهاست.

علی پاک باخته گان زنجانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد ضرورت توجه همه بخش ها و صنایع مختلف به ارزهای دیجیتال و بلاک چین، گفت: چند روز گذشته رییس سازمان توسعه تجارت خبر داد که اکنون بلاک چین در سامانه جامع تجارت پیاده سازی شده و سازوکارهای ارزی جدید مانند بلاک چین در کنار تسهیل تعهدات ارزی در دستور کار قرار گرفته است که این خبر و اخبار این چنینی درحوزه تجارت داخلی و خارجی می تواند دموکراسی اقتصادی را به دنبال داشته باشد و انقلابی در اقتصاد کشور ایجاد کند.

وی افزود: در محافل مختلف سعی در شفاف سازی و آگاهی رسانی در زمینه این انقلاب صنعتی چهارم را داشته و دارم، چون به اعتقاد بنده مهم ترین مشکل در این زمینه عدم آگاهی صحیح در رابطه با این فرافناوری جهان است که موجب بروز مشکل، چالش ها و یا خلاهای قانونی آن شده است.

زمانی که تمام مزیت های فناوری شناسایی شده و راهکارهای استفاده صحیح از آن معرفی و اطلاع رسانی شود طبیعی است که می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی حالِ حاضر کشورها و از جمله کشورمان را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بلاک چین در آینده شبیه نقش IT و انفجار اطلاعات است

نقش بلاک چین در آینده شبیه نقش IT و انفجار اطلاعات است