مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-19اجتماعي

عقیم سازی 45 قلاده سگ در مجهزترین پناهگاه شمالغرب کشور


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: در سال جاری 45 قلاده سگ در ارومیه عقیم سازی شده اند.

- هادی بصاری در گفت وگو با ایسنا بابیان اینکه در سال جاری 45 قلاده سگ توسط کارشناسان پناهگاه عقیم سازی شده است، تصریح کرد: به منظور ارتقا سلامت و امنیت شهروندان و رعایت اصول حقوقی در برخورد با حیوانات بعد از زنده گیری سگ های بی پناه از سطح شهر توسط اکیپ های سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه فرآیند واکسینه کردن، عقیم سازی و پلاک کوبی در پناهگاه این سازمان صورت می گیرد.

بصاری با تاکید به اینکه یک پناهگاه نگهداری سگ های ولگرد به مساحت 3هکتار در جاده شهید کلانتری واقع است، اظهار کرد: این پناهگاه بزرگترین و مجهزترین پناهگاه موجود در سطح شمالغرب کشور است که دارای بخش های ویژه از جمله اتاق عمل، واکسینه کردن و عقیم سازی سگ توسط دامپزشک است.

بصاری خاطر نشان کرد: بعد از عقیم سازی سگ ها به قرنطینه منتقل و پس از طی دوره جراحت و در صورت لزوم تزریق آنتی بیوتیک و بهبود زخم های حاصل از جراحی، پلاک گذاری به طبیعت منتقل می شوند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با تاکید به اینکه طبق دستورالعمل سازمان بهیاری ها در سال 87 کشتار سگ های ولگرد ممنوع و بر روش واکسیناسیون و عقیم سازی توصیه شده، یاد آور شد: برای کنترل جمعیت سگ های ولگرد باید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقیم سازی 45 قلاده سگ در مجهزترین پناهگاه شمالغرب کشور

عقیم سازی 45 قلاده سگ در مجهزترین پناهگاه شمالغرب کشور