مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-19اجتماعي

طرح “مانا” در محلات آسیب خیز فارس اجرا می شود


مدیرکل بهزیستی استان فارس از اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات آسیب خیز شیراز و استان با عنوان طرح مانا خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی استان فارس از اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات آسیب خیز شیراز و استان با عنوان طرح "مانا" خبر داد.

  سید محمدصادق کشفی نژاد شنبه 30 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص اجرای طرح مانا (مشارکت دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی)، گفت: 562 نوجوان در قالب این طرح آموزش دیده اند.

کشفی نژاد خاطرنشان کرد که هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط نوجوانان در محلات در معرض آسیب و کم برخوردار دانست.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: تلاش این اداره کل نهادینه کردن سلامت اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت روان نوجوانان و جوانان است و بدلیل تاثیر همسالان بر یکدیگر این طرح علاوه بر اینکه زمینه ارتقاء دانش و آگاهی آنان را فراهم می کند.

کشفی نژاد با بیان اینکه این موجب توانمندی و ایجاد ظرفیت لازم برای ترویج پیام های پیشگیری و شناخت مسائل و مخاطرات اجتماعی می شود، گروه سنی نوجوانان شرکت کننده در این طرح را 13 تا 18 سال اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح “مانا” در محلات آسیب خیز فارس اجرا می شود

طرح “مانا” در محلات آسیب خیز فارس اجرا می شود