مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-19پزشكي

قرمز و نارنجی کرونایی بر البرز غالب شد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال رسیدن به پیک بیماری کرونا در کشور هستیم و رنگبندی کرونا در البرز قرمز و نارنجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز در جمع خبرنگاران، در خصوص غالب شدن رنگ قرمز و نارنجی کرونایی در سراسر کشور، اظهار کرد: طبق پیش بینی های انجام شده، در حال رسیدن به مرحله پیک بیماری در کشور هستیم.

در حال حاضر در استان البرز شهرستان های طالقان و فردیس نارنجی و سایر شهرستان ها وضعیت قرمز دارند که امید واریم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و تزریق واکسیناسیون در اواسط اسفند شاهد روند نزولی بیماری باشیم.

   وی با بیان اینکه محدودیت های ویژه کرونایی در استان پیش بینی نشده است؛ افزود: محدودیت هایی که ستاد کرونای کشور مصوب کرده بود، یک هفته دیگر تمدید شد که در شهرهای قرمز محدودیت تجمعات، همایش ها و جلسات، تعطیلی مهد کودک ها، دور کاری بانوان که کودک زیر 6 سال دارند و .

را شامل می شود که این محدودیت ها در استان البرز هم جاری است.

این مقام مسؤول با اشاره به ایام پایانی سال و ازدحام شهروندان در خیابان ها و مغازه ها، گفت: محدودیت های هوشمند اصناف که از گذشته مصوب شده، همچنان برقرار است؛ اما متاسفانه استفاده از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرمز و نارنجی کرونایی بر البرز غالب شد

قرمز و نارنجی کرونایی بر البرز غالب شد