مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-19پزشكي

قطب درمانی جنوب فارس نیازمند نیروهای متخصص در مرکز انتقال خون است


استمرار توسعه زیرساخت های انتقال خون و رفع کمبودها و نیازهای این مرکز در قطب درمانی جنوب فارس ضروری است.

- ، بر لزوم توجه بیشتر به اختصاص سهمیه پزشکان متخصص در مرکز انتقال خون گراش تاکید کرد و گفت: زیرساخت های ارتقاء پایگاه انتقال خون گراش به مرکز فراوری خون مهیا است.

وی افزود: مشارکت مردم گراش در اهدای خون مثال زدنی است و همین امر بر ضرورت ارتقاء پایگاه ثابت خونگیری به مرکز فراوری خون دلالت دارد.

فرماندار گراش به نقش حیاتی پایگاه انتقال خون با وجود بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) به عنوان قطب درمانی جنوب استان فارس در تامین سلامت جامعه اشاره کرد و بیان داشت: تامین پزشک و کمبود نیروی انسانی متخصص و فنی یکی از مشکلات جدی این مرکز است و نیاز است در کنار حل این مشکلات، امکانات و تجهیزات این مرکز نیز تقویت شود.

او ضرورت ارتقاء سرانه بهداشت و درمان در شهرستان گراش را لازم دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم گراش باید تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حس کنند و با توجه به مشارکت خوب خیرین در تامین زیرساخت های شهرستان نیاز است کمبودها و موانع پیش رو در توسعه مرکز انتقال خون با جدیت دنبال شود.

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه زیرساخت های فیزیکی برای ارتقاء پایگاه انتقال خون گراش به مرکز فراوری خون مهیا است، تصریح کرد: به همت خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب درمانی جنوب فارس نیازمند نیروهای متخصص در مرکز انتقال خون است

قطب درمانی جنوب فارس نیازمند نیروهای متخصص در مرکز انتقال خون است