مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-19فناوري

سرور مجازی NVMe پرسرعت ایران! سرویسی جدید از های دیتا


سرور مجازی NVMe ایران ارائه شده توسط های دیتا با بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته و متصل بودن به پورت فیبر نوری 10 گیگابیت ،استفاده از رم های DDR4 و همچنین با در اختیار داشتن دیسک درایوهای فوق سریع NVMe، - سرور مجازی NVMe ایران چیست؟ سرور مجازی NVMe ایران ارائه شده توسط های دیتا با بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته و متصل بودن به پورت فیبر نوری 10 گیگابیت ،استفاده از رم های DDR4 و همچنین با در اختیار داشتن دیسک درایوهای فوق سریع NVMe، می تواند گزینه خوبی برای میزبانی سایت ها و پردازش ها باشد.

این سرور مجازی با استفاده از تکنولوژی های بروز می تواند پردازش های لازم را با سرعت بسیار بالا انجام دهد که همین موضوع باعث می شود تا سایت هایی که از آن استفاده می کنند، سرعت بارگزاری فوق العاده ای داشته باشند.

استفاده از سرور مجازی NVMe ایران برای کاربرانی که به منابع پرسرعت و قوی نیاز دارند بسیار مناسب است، برای مثال توسعه دهندگان، سازمان ها و شرکت ها برای رفع نیازهای خود می توانند از این سرور مجازی قدرتمند استفاده کنند.

است.

یکی از دلایل کیفیت بالای سرور مجازی ارائه شده توسط های دیتا ، استفاده از تکنولوژی مجازی سازی KVM است.

استفاده از این سرور مجازی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سایت هایی باشد که بیشتر ورودی آن ها از سمت کاربران ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور مجازی NVMe پرسرعت ایران! سرویسی جدید از های دیتا

سرور مجازی NVMe پرسرعت ایران! سرویسی جدید از های دیتا