مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-19ورزشي

یک مدال طلا و 3 برنز کشتی گیران ایران در تورنمنت بلغارستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت، - میثم دلخانی به مدال طلای رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام نیکولای پتروف بلغارستان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت، علیرضا عبدولی در وزن 72 و علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی و مصطفی قیاسی در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز دست یافتند.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز 28 بهمن اسفند ماه در شهر ولیکو ترانوو بلغارستان آغاز شده است و روز یکشنبه اول اسفند ماه به پایان می رسد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان مسابقات روز دوم به شرح زیر است: کشتی آزاد: در وزن 61 کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 10 مغلوب کولسنیک از مولداوی شد و با توجه به شکست این حریف مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مدال طلا و 3 برنز کشتی گیران ایران در تورنمنت بلغارستان

یک مدال طلا و 3 برنز کشتی گیران ایران در تورنمنت بلغارستان