مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-19اقتصادي

رتبه دوم کشور در انتخاب بهره برداران نمونه ملی کشاورزی به قزوین رسید


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: استان قزوین موفق به کسب رتبه دوم کشور در انتخاب بهره برداران نمونه ملی بخش کشاورزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با انتخاب 10 تن از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این استان به عنوان نمونه ملی، استان قزوین موفق به کسب رتبه دوم کشور از نظر تعداد نمونه های ملی این بخش در سال جاری شد.

وی با اعلام این خبر افزود: در مجموع 44 تن از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی استان موفق به کسب عنوان نمونه شده اند که ده تن از آن ها به عنوان نمونه ملی و 34 تن نیز به عنوان نمونه استانی انتخاب شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه انتخاب یک کشاورز و بهره بردار بخش کشاورزی به عنوان نمونه در سطح ملی با توجه به رقابت بین کشاورزان استان‎های مختلف، آسان نیست، گفت: ارزش و اهمیت درخشش و برتری 10 تن از کشاورزان پیشرو استان و کسب رتبه دوم کشور زمانی بیشتر مشخص می شود که مساحت کل استان و اراضی کشاورزی آن، و همچنین تعداد کل کشاورزان استان قزوین را با سایر استان های کشور که از حیث مساحت بسیار بزرگتر و از نظر تعداد کل کشاورزان بسیار بیشتر از استان قزوین هستند، مقایسه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم کشور در انتخاب بهره برداران نمونه ملی کشاورزی به قزوین رسید

رتبه دوم کشور در انتخاب بهره برداران نمونه ملی کشاورزی به قزوین رسید