مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-19ورزشي

قهرمانی خوزستانی ها در موتورکراس و دریف کشور / پیگیر اجحاف حق ورزشکار استان هستیم


دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خوزستان از کسب دو عنوان قهرمانی ورزشکاران استان در رقابت های موتور کراس و دریفت کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خوزستان از کسب دو عنوان قهرمانی ورزشکاران استان در رقابت های موتور کراس و دریفت کشور خبر داد.

حسین عباسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات دریفت کشور روز گذشته (جمعه) در تهران برگزار شد که رضا گله دار، اتومبیلران خوزستانی توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

شهاب پیشانی دار نیز با تمام شایستگی هایی که داشت در راند اول این رقابت ها توانست حریفان خود را جا بگذارد اما در راند دوم به دلیل نقص فنی خودرو نتوانست به مسابقه ادامه دهد و متاسفانه از دور رقابت ها حذف شد.

وی ادامه داد: البته در مسابقات قهرمانی دریفت کشور به دلیل داوری این رقابت ها در حق یکی از ورزشکاران ما اجحاف شد که ما این موضوع را طی رایزنی با فدراسیون پیگیری خواهیم کرد تا حق ورزشکاران ما ضایع نشود و بتوانیم ورزشکاران مان را با روحیه و آمادگی بیشتر در مسابقات بعدی اعزام کنیم.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خوزستان گفت: در مسابقات موتورکراس کشور نیز که 29 بهمن ماه در بوشهر برگزار شد، پارسا آسبان در کلاس 150 سی سی موفق شد مقام اول این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد و عوض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی خوزستانی ها در موتورکراس و دریف کشور / پیگیر اجحاف حق ورزشکار استان هستیم

قهرمانی خوزستانی ها در موتورکراس و دریف کشور / پیگیر اجحاف حق ورزشکار استان هستیم