مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-19اقتصادي

طرح های نیمه تمام مازندران 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به وجود چهار هزار و 700 پروژه عمرانی نیمه تمام خواستار تعیین تکلیف آن در استان شد و گفت: تکمیل آن نیازمند 15 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

- ، علی کریمی فیروزجایی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وجود چهار هزار و700پ روژه عمرانی نیمه تمام در مازندران خواستار تعیین تکلیف آنها شد و افزود: روند اجرای برخی از این این پروژه ها قدمت 20 ساله دارد وتکمیل این پروژه ها 15 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

وی با اشاره به سفر آتی رییس جمهور به مازندران خاطر نشان کرد: در این سفر پروژه های نیمه تمامی که بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تعیین تکلیف خواهد شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به مباحث توسعه ای استان مانند راه، گردشگری، کشاورزی و صنعت یادآورشد: زیر ساخت های مازندران بویژه در حوزه دستگاه های خدماتی پاسخگوی جمعیت شناور استان نیست و دولت باید به مازندران که خدمات رسانی ملی دارد، توجه ویژه کند.

کریمی فیروزجایی عدم تناسب دستگاه های استانی با مأموریت حوزه عمل آنها را از مشکلات اساسی دانست وافزود: اعتبار و ساختار تشکیلاتی دستگاه های مازندران در حوزه گردشگری و کشاورزی محدود و کم بازده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیمه تمام مازندران 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

طرح های نیمه تمام مازندران 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد