مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-19سياسي

لوله کشی آب شرب از آب شیرین کن به 3 جزیره هرمزگان


هدف گذاری برای لوله کشی آب شرب از دستگاه آب شیرین کن به جزایر لاوان، سیری و هندورابی انجام شد.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: هدف گذاری برای لوله کشی آب شرب از دستگاه آب شیرین کن به جزایر لاوان، سیری و هندورابی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به منظور بازدید و بررسی مسائل مختلف به جزایر لاوان و سیری سفر کرد.

استاندار هرمزگان در بدو ورود به لاوان از گلزار شهدای گمنام دهکده لاوان بازدید کرد و به مقام شهدا ادای دین نمود، همچنین دوستی با حضور در منزل شهید شعیب رییسی زاده، با مادر و خانواده این شهید دوران جنگ دیدار کرد.

استاندار هرمزگان همچنین از اسکله صیادان و پارک ساحلی جزیره بازدید کرد، دوستی در ادامه با حضور در بین ساکنان بومی جزیره لاوان به گفتگو با آنان پرداخت.

حل کردن مشکل آب جزیره لاوان از طریق افزایش حجم شیرین سازی، رفع مشکل آنتن دهی خطوط ارتباطی در جزیره با نصب دکل های مخابراتی، در اختیار گذاشتن ماشین آلات سنگین در اختیار دهیاری برای جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله های منطقه، بررسی طرح جامع جزیره لاوان، رعایت حریم شصت متری، احداث واحد فنی و حرفه ای و آزادسازی سواحل این جزیره از مجموعه مصوبات امروز سفر استاندار هرمزگان به جزیره لاوان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوله کشی آب شرب از آب شیرین کن به 3 جزیره هرمزگان

لوله کشی آب شرب از آب شیرین کن به 3 جزیره هرمزگان