مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-19اقتصادي

فروشگاه های مجازی؛ زمینه ایجاد بازار فروش برای تولیدات مشاغل خانگی


مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: فعالیت در فروشگاه های مجازی زمینه ایجاد بازار فروش برای تولیدات مشاغل خانگی را  به وجود می آورد.

- ایسنا/زنجان مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در زنجان گفت: فعالیت در فروشگاه های مجازی زمینه ایجاد بازار فروش برای تولیدات مشاغل خانگی را  به وجود می آورد.

لیلا اجلی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه فاز پیش بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت بندی مزیت و نیز ظرفیت و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی، فاز دوم مربوط به توانمندسازی متقاضیان از طریق مشاوره، راهنمایی و استعدادسنجی و فاز سوم اتصال به بازار است.

وی افزود: مشاغل خانگی به سبب خانگی بودن، بستر مناسبی برای افراد ناتوان، خانه دار و یا کسانی که تمایل به کار در منزل دارند را، فراهم می کند.

همچنین مزایایی همچون آزادی و استقلال بیشتر، ساعات کاری منعطف، پایین بودن هزینه راه اندازی نسبت به مشاغل صنعتی، معافیت مالیاتی و امکان کار پاره وقت برای متقاضیان را فراهم می آورد.

این مسئول ادامه داد: در طرح توسعه مشاغل خانگی، آموزش افراد، زمینه توانمندسازی و داشتن شغل پایدار برای آن ها فراهم می شود که حتی می تواند باعث تبدیل شدن افراد به کارآفرین های بزرگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های مجازی؛ زمینه ایجاد بازار فروش برای تولیدات مشاغل خانگی

فروشگاه های مجازی؛ زمینه ایجاد بازار فروش برای تولیدات مشاغل خانگی