مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-19ورزشي

ایجاد 40 بوستان خانواده در محلات یزد


عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که براساس نیازسنجی ها، اولین خواسته بانوان در محلات ایجاد فضایی مناسب برای ورزش و گذران اوقات فراغت است، - ز برنامه ریزی برای ایجاد 40 مورد از این فضاها و بوستانها در محلات فاقد این مکانها جهت استفاده از خانواده ها برای سال آینده خبر داد.

فاطمه زارع گفت: باید بپذیریم که بانوان به علت نبود مکان های ورزش و تفریحی از نشاط و بالندگی کمتری برخوردارند و شرایط سخت تری را تجربه و فشارهای روانی بیشتری را متحمل می شوند، از این رو ایجاد چند بوستان ویژه بانوان که یک ضرورت انکارناپذیر است در دستور کار قرار گرفت که به همین منظور بوستان الزهرا در منطقه 4 شهرداری به مناسبت دهه فجر کلنگ زنی شد.

وی افزود: با توجه به این که برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه خانواده حفظ کرامت انسانی آنها و در کنار آن خانواده محوری، حفظ پیوندهای خانوادگی و تلاش برای کنترل معضلات در این حوزه جزء جدایی ناپذیر از یک برنامه کلان توسعه پایدار شهری است، باغ فخار به نام باغ خانواده بهره برداری شد تا خانواده ها از این ظرفیت استفاده کنند.

زارع با اشاره به انجام نیازسنجی از بانوان محلات، گفت: اولین نیاز و خواسته آنها از شهرداری ایجاد فضا و مکانی مناسب برای ورزش و گذراندن اوقات فراغت بود که به همین منظور در جهت فعال کردن بانوان در ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 40 بوستان خانواده در محلات یزد

ایجاد 40 بوستان خانواده در محلات یزد