مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-19اقتصادي

10 سال انتظاری که گران تمام شد


سهند بعد از 10 سال انتظار»؛ تیتر داغ اخبار رسانه های آذربایجان شرقی در دی ماه سال 1399 بود اما خیلی زود این خوشحالی، رنگ ناامیدی به خود گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی افتتاح آزاد راه تبریز- سهند بعد از 10 سال انتظار ؛ تیتر داغ اخبار رسانه های آذربایجان شرقی در دی ماه سال 1399 بود اما خیلی زود این خوشحالی، رنگ ناامیدی به خود گرفت.

آزادراهی که احداث آن از سال 1389 آغاز و در دی ماه سال 1399 با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم افتتاح شد و قرار بود با ظرفیت روزانه بالغ بر 30 هزار وسیله نقلیه، بار ترافیکی جاده تبریز- آذرشهر را که جزو محورهای پرترافیک استان محسوب می شود، کاهش دهد، به کانون حواشی و اعتراض مردم تبریز و سهند تبدیل شد.

کاهش فاصله ی مکانی و زمانی بین کلانشهر تبریز و شهر جدید سهند تا 10 دقیقه، صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش آلاینده های زیست محیطی و ارتقاء کیفیت ایمنی اهداف ترسیمی برای احداث این آزاد راه بود.

اما از همان روز افتتاح که در مقابل چشمان وزیر راه، استاندار سابق آذربایجان شرقی و رسانه ها، خودروهایی که زودتر از وزیر راه، راهی این آزادراه شده و به دلیل بارش برف و یخبندان، کیفیت نامناسب آسفالت و نبود چراغ و علائم راهنمایی در آزادراه، دچار مشکل شده بودند، می شد حدس زد که این پروژه بیشتر از آنکه جنبه ی عمرانی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 سال انتظاری که گران تمام شد

10 سال انتظاری که گران تمام شد