مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 07:572022-02-19اقتصادي

چهار دیواری های نجومی


یکی از مهم ترین دل مشغولی های کنونی بسیاری از خانواده های کشورمان موضوع مسکن است، به طوری که اغلب با موضوع قیمت های نجومی برای خرید یا اجاره بهای سرسام آور روبه رو هستند و موضوع مسکن را به یک معضلی جدی تبدیل کرده است.

- نبود ثبات در قیمت مسکن همه اقشار را آسیب پذیر کرده است م _ افراسیاب مشاور املاک در ارومیه ضمن ابراز تاسف از اینکه تعداد زیادی از خانوارهای ایرانی زیر خط فقر مسکن به سر می برند، ادامه داد: خانواده هایی که بخش عمده درآمد ماهانه یا سالانه خود را صرف اجاره بها و هزینه های مرتبط با تهیه مسکن می کنند فقیران مسکن محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه تحصیلات عمران تمام کرده و مدتی در کار ساخت و فروش مسکن بوده است، علت تغییر شغل خود را بالا رفتن قیمت مصالح ساختمان و ضرر ده بودن این عرصه عنوان کرد و گفت: متاسفانه نبود ثبات در قیمت مسکن همه اقشار را آسیب پذیر کرده است.

افراسیابی با بیان اینکه فعالیت در این زمینه آشفتگی های خاص خود را دارد، گفت: روزی نیست که زوج جوان یا خانواده هایی با چندین سال عقبه به ما برای اجاره خانه مراجعه کنند، ولی نتوانیم متناسب با بودجه آنها موردی را معرفی کنیم.

وی بر لزوم تلاش دولت برای عمل به وعده هایش تاکید کرد و گفت: چنانچه مردم درآمد مکفی داشته باشند می توانند با عزت نفس زندگی کنند ولی در حاضر اقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار دیواری های نجومی

چهار دیواری های نجومی