مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 21:022022-02-18سياسي

سرآغاز پیروزی خون بر شمشیر برگرفته از جهاد تبیین حضرت زینب(س) است


فرماندار اصفهان با تشریح وقایع عاشورا و جهاد تبیین حضرت زینب کبری(س) گفت: یقینا سرآغاز پیروزی خون بر شمشیر و ماندگاری حماسه عاشورا بر گرفته از جهاد تبیین حضرت زینب کبری (س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در مراسم افتتاح و بهره برداری زمین چمن مصنوعی پایگاه هوایی شهید بابایی با اشاره به 19 بهمن ماه سالروز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: جهاد تبیین و افشاگری های حضرت زینب کبری(س) و همچنین ائمه معصومین (ع) باعث شد تا واقعه عاشورا ماندگار شود و رسالت امروز ما تبیین ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین دفاع از امنیت کشور است.

  وی با تشریح وقایع عاشورا و جهاد تبیین حضرت زینب کبری(س) گفت: یقینا سرآغاز پیروزی خون بر شمشیر و ماندگاری حماسه عاشورا بر گرفته از جهاد تبیین حضرت زینب کبری (س) است.

  احمدی با تاکید بر ادامه راه جهاد تبیین و بیان ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: به برکت ایثارگری ها، مجاهدت ها و خون این عزیزان، ما در آسایش و رفاه هستیم و باید قدردان این آسایش و امنیت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرآغاز پیروزی خون بر شمشیر برگرفته از جهاد تبیین حضرت زینب(س) است

سرآغاز پیروزی خون بر شمشیر برگرفته از جهاد تبیین حضرت زینب(س) است