مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-18اقتصادي

تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری / نیاز خوزستان به 50 هزار تراکتور


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص طرح 550 هزار هکتاری خوزستان گفت: فاز یک این طرح اجرا شده و تخصیص آب فاز دوم که 230 هزار هکتار است نیز طی دو سه ماه گذشته و پس از پیگیری های طولانی با موافقت وزارت نیرو انجام شد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص طرح 550 هزار هکتاری خوزستان گفت: فاز یک این طرح اجرا شده و تخصیص آب فاز دوم که 230 هزار هکتار است نیز طی دو سه ماه گذشته و پس از پیگیری های طولانی با موافقت وزارت نیرو انجام شد.

خدارحم امیری زاده در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی که امروز 29 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه هرساله در استان برپا می شد و سال قبل به دلیل شیوع کرونا این اتفاق نیفتاد اما امسال با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد و هم بازدیدکنندگان و هم مسوولان همه اذعان دارند این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که در کشور بر پا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر اینکه برپایی این نمایشگاه ها در کشور ضروری است، افزود: با پیشرفت علم و فناوری و با استفاده از شرکت های دانش بنیان و تعهد تولیدکنندگان داخل کشور امروز شاهد تنوع گسترده از ادوات و ماشین الات کشاورزی در کشور هستیم که باعث افتخار است؛ این صنعت در گذشته به صورت 100 درصدی به خارج وابسته بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری / نیاز خوزستان به 50 هزار تراکتور

تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری / نیاز خوزستان به 50 هزار تراکتور