مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-18ورزشي

راهیابی هندبال زاگرس اسلام آباد غرب به لیگ برتر


مدیرعامل تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از قهرمانی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در لیگ دسته یک کشور و راهیابی به لیگ برتر هندبال خبر داد.

- اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر هندبال ایران طی 2 مرحله برگزار شد که تیم هندبال زاگرس توانست با کسب نتایج خوب در دور اول به دور دوم راه پیدا کند و مسابقات مرحله دوم در 2 گروه برگزار شد.

وی افزود: در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر هندبال ایران تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با تیم های گیتی پسند اصفهان، شهید چمران لارستان و درنای مراغه هم گروه شد و توانست سه برد پیاپی از گروه خود بالا برود.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب تصریح کرد: برد روز گذشته این تیم در مقابل تیم مهرگان کاشان صعود به لیگ برتر فصل آینده را برای تیم زاگرس اسلام آبادغرب قطعی کرد و این تیم را راهی فینال دسته یک کشور کرد.

اعظم بیان کرد: برد در بازی فینال امروز در مقابل تیم پرواز هوانیروز اصفهان با نتیجه 36 بر 23، هشتمین برد مقتدرانه در لیگ دسته یک هندبال کشور را برای این تیم به ثبت رساند و کسب عنوان قهرمانی لیگیک باشگاه های کشور برای تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب حاصل شد.

اعظم خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار داریم که پای کار حمایت از تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب بیایند چرا که این تیم لیاقت خود را نشان داده و موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی هندبال زاگرس اسلام آباد غرب به لیگ برتر

راهیابی هندبال زاگرس اسلام آباد غرب به لیگ برتر