مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-18اقتصادي

پوسیدن سرمایه های میلیاردی در جنگل های تالش


همه ساله بر اثر وزش باد گرم شاهد شکسته شدن و بر زمین افتادن هزاران اصله درخت تنومند در سطح جنگل های شهرستان تالش هستیم که بی برنامگی و بی توجهی مسؤولین هزاران تنه درخت در میان جنگل ها پوسیده و رها می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، شهرستان تالش با دارا بودن بیش از 60 واحد تولید پالت، قطب اصلی تولید صنایع پالت سازی در کشور است.

پالت سازی در این شهرستان برای 3000 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و در صورت حمایت و توجه مسؤولین به نیازها و مشکلات تولیدکنندگان پالت می توان در طی دو سال این آمار را به 6000 هزار نفر رساند.

رضا رضایی نیا مالک چندین کارخانه تولید پالت و مصنوعات چوبی در کشور است که ضمن بیان برخی مشکلات پیش روی تولیدکنندگان پالت در منطقه، بر امکان ایجاد اشتغال برای دو هزار نفر در این شهرستان به شرط در اختیار قرار دادن سرشاخه ها و درختان شکسته شده بر اثر باد و طوفان در طول سال به این واحدهای تولیدی تأکید می کند.

این فرصت ارزشمند و ظرفیت گران بها در حالی است که همه ساله بر اثر وزش باد گرم شاهد شکسته شدن و بر زمین افتادن هزاران اصله درخت تنومند در سطح جنگل های شهرستان تالش هستیم.

  درحالی که این درختان و شاخه های شکسته می توانند به عنوان مواد اولیه در کارخانجات چوب و کاغذ و پالت سازی های منطقه مورداستفاده قرارگرفته و علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوسیدن سرمایه های میلیاردی در جنگل های تالش

پوسیدن سرمایه های میلیاردی در جنگل های تالش