مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-18حوادث

دستگیری قاچاقچی بزرگ موادر مخدر اروپا که فوق لیسانس جرم شناسی دارد


این فروشنده بزرگ مواد مخدر به دلیل وجود پرونده های متعدد با یک باند مواد مخدر که در شهر آنتورپ فعالیت می کرد، مرتبط بوده - این فروشنده بزرگ مواد مخدر به دلیل وجود پرونده های متعدد با یک باند مواد مخدر که در شهر آنتورپ فعالیت می کرد، مرتبط بوده یکی از تحت تعقیب ترین رهبران مواد مخدر اروپا که دارای اصالت بلژیکی است و مدرک کارشناسی ارشد جرم شناسی دارد، پس از دو سال فرار در سوییس دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا به نقل از تارنمای روزنامه گاردین، یکی از تحت تعقیب ترین رهبران مواد مخدر اروپا که دارای اصالت بلژیکی بوده و مدرک کارشناسی ارشد جرم شناسی دارد، پس از دو سال فرار در سوییس دستگیر شد.

فلور برسرز 30 ساله، ملقب به بُرنده انگشت (the finger cutter) که از سال 2020 به دلیل آدم ربایی، حمله با تیغ و ضرب و شتم، به چهار سال زندان محکوم شده بود، تحت تعقیب قرار داشت، پنجشنبه شب در سوییس دستگیر شد.

به گفته سخنگوی پلیس شهر آنتورپ بلژیک، این دستگیری که توسط واحدهای ویژه و با کمک سایر نیروهای پلیس سوییس انجام گرفته، نتیجه یک تعقیب و گریز فشرده و چندین ماهه است.

گفته می شود این فروشنده بزرگ مواد مخدر به دلیل وجود پرونده های متعدد با یک باند مواد مخدر که در شهر آنتورپ فعالیت می کرد، مرتبط بوده و گزارش ها نشان می دهد ده ها تن کوکایین را از آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچی بزرگ موادر مخدر اروپا که فوق لیسانس جرم شناسی دارد

دستگیری قاچاقچی بزرگ موادر مخدر اروپا که فوق لیسانس جرم شناسی دارد