مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-18اجتماعي

کارت واکسن برای سفر به عتبات الزامی است


سفر به عتبات بدون داشتن کارت واکسیناسیون امکان پذیر نیست و شرکت های هواپیمایی نمی توانند به افرادی که واکسن کرونا نزدند، بلیت بفروشند.

- ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد:برای کلیه زائران عتبات دانشگاهیان اعم از اصلی و ذخیره، داشتن کارت واکسیناسیون الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: به اطلاع کلیه زائران عتبات دانشگاهیان اعم از اصلی و ذخیره می رساند،برای اعزام به عتبات، داشتن کارت واکسیناسیون الزامی است و همه زائرانی که به صورت هوایی و در صورت بازگشایی مرزها به صورت زمینی عازم عراق شوند، باید واکسن کرونا زده باشند.

بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایشPCR برای72 ساعت قبل از پرواز الزامی است.

همچنین کشور عراق داشتن کارت واکسن با دو دوز تزریق و همراه بردن نتیجه منفی آزمایشPCR را برای زوار لازم می داند.

گفتنی است، سفر به عتبات بدون داشتن کارت واکسیناسیون امکان پذیر نیست و شرکت های هواپیمایی نمی توانند به افرادی که واکسن کرونا نزدند، بلیت بفروشند.

دانشگاهیان به این مورد توجه خاص داشته باشند که این قانون به منظور حفظ سلامت عمومی زائران ایرانی و شهروندان کشور میزبان وضع شده و رعایت آن از لحاظ اجتماعی، اخلاقی و شرعی واجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت واکسن برای سفر به عتبات الزامی است

کارت واکسن برای سفر به عتبات الزامی است