مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-18سياسي

ضرورت راه اندازی کارخانه های فرآوری در جوار معادن کوهبنان


نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: تنها راه نجات کوهبنان و کاهش محرومیت، راه اندازی کارخانه های فرآوری در جوار معادن و صنعتی شدن شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی کوهبنانی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس امروز در نشست با مدیرکل صمت استان و شهردار کوهبنان اظهار کرد: کرمان ویژگی های منحصر به فردی در عرصه های مذهبی، فرهنگی اجتماعی، صنعت و معدن دارد.

وی تاکید کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری عملی کردن اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید همراه با مانع زدایی ها و پشتیبانی هاست که پیشرفت کشور را رقم می زند.

 شریعتی کوهبنانی افزود: شهر کوهبنان جایگاه خاصی از منظر صنعت و معدن دارد و تقویت بنیان های صنعتی امید جوانان شهرستان است.

وی تاکید کرد: معادن سرب و روی کوهبنان از سال 99 فعالیت خود را شروع کردند که برخی ادعای راکد ماندن این معادن و جابه جایی کارخانه و انتقال آن به شهرستان دیگری را دارند.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: ضرورت دارد در آینده نزدیک فعالیت ها برای حرکت و جنبش معادن سرب و روی انجام شود، زیرا ماندن در کوهبنان مستلزم اشتغال، تحول، کار آفرینی و اعتلای این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی کارخانه های فرآوری در جوار معادن کوهبنان

ضرورت راه اندازی کارخانه های فرآوری در جوار معادن کوهبنان