مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-18سياسي

زمینه سازی ایجاد تفرقه در استان سمنان حرکت به سمت و سوی دشمن است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه زمینه سازی ایجاد تفرقه در استان حرکت به سمت و سوی دشمن است، گفت: می بایست مسئولان و مردم استان بیش از پیش مراقب این حرکات باشند.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه اگر فرد یا گروهی خواسته یا ناخواسته باعث ایجاد تفرقه در استان سمنان به نوعی در زمین دشمن بازی کرده است، ابراز داشت: مردم استان سمنان باید بیش از پیش هوشیار باشند و این حرکات تفرقه آمیز را شناسایی و آن را حل وفصل کنند.

وی بابیان اینکه دشمن به خوبی می داند که تنها راه نفوذ در کشور ایجاد تفرقه و اختلاف بین گروه های مختلف است، افزود: امروز می طلبد که با هوشیاری به نحوی قدم برداشت که پیمان برادری بین مردم هر لحظه افزون تر شود تنها در این صورت می توان از پس توطئه های دشمن برآمد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه منافقان با تفرقه افکنی در جامعه می کوشند تا اهداف مشخصه خودشان را پیاده سازی کنند، ابراز داشت: در این جریان حرکت در مسیر تفرقه و اختلاف یعنی برآورده کردن خواسته های دشمن لذا جامعه باید هوشیار و بیدار باشد.

مطیعی بابیان اینکه دیگر راهبرد دشمن ایجاد مشکلات اقتصادی که بتواند ما را محتاج به خود نگه دارد، تصریح کرد: دشمن امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی ایجاد تفرقه در استان سمنان حرکت به سمت و سوی دشمن است

زمینه سازی ایجاد تفرقه در استان سمنان حرکت به سمت و سوی دشمن است