مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-18سياسي

لزوم مقدمه سازی ارتقای بخش پاتاوه به شهرستان/بیکاری جوانان بزرگترین مشکل است


اگر مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان این بخش حل شود باید دهستان سادات محمودی به بخش و بخش پاتاوه به شهرستان ارتقاء پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاتاوه حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت ظهر امروز جمعه (29بهمن) در خطبه های نماز عبادی سیاسی، با استناد به آیه 74 سوره مبارکه فرقان به تقوا و حسن معاشرت خانواده اشاره کرد.

خطیب جمعه پاتاوه از لسان مبارک امام صادق ع افزود: زنی که به شوهرش به اندازه دادن یک شربت آب خدمت کند برایش بهتر از عبادت یکسال است که روزهای آن روزه و شب های آن به نماز بگذارند و خداوند برابر هر شربتی از آب که به شوهرش می دهد شهری در بهشت برای او بنا می کند و 60 گناه او را می پوشاند و می آمرزد.

وی گفت: لذا همسر شایسته باعث خوش بختی انسان است و زن نمونه کسی است که به شوهرش خدمت کند و از شوهرش اطاعت کرده و با او با اخلاق نیک رفتار کند در نتیجه همسر شایسته از عاملان خداوند و پاداش بسیاری برای کارهای او منظور شده است.

امام جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به جهاد تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: حضرت زینب کبری سلام الله علیها جهاد تبیین و روایت را راه انداخت، فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه عاشورا غلبه پیدا کند سینمای تراز انقلاب، پرچمدار جنگ روایت های درست و صحیح در گام دوم انقلاب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقدمه سازی ارتقای بخش پاتاوه به شهرستان/بیکاری جوانان بزرگترین مشکل است

لزوم مقدمه سازی ارتقای بخش پاتاوه به شهرستان/بیکاری جوانان بزرگترین مشکل است