مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-18سياسي

دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه ای به دنبال دلسردی مردم است


دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه ای به دنبال دلسردی مردم است.

- ، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های نمازجمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ماه رجب و آمادگی برای ماه شعبان و ماه ضیافت الهی یکی از بزرگ ترین فضیلت برای بندگان است که از هر از هزار ماه افضل بوده تا عظمت نیمه شعبان و شب های قدر را درک کنیم.

قدوسی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، گفت: معظم له در فرمایشات شان به این حقیقت تأکید کردند که برای رسیدن به هدف تمدن اسلامی، نیازمند توسعه هستیم و قله های آن، دستیابی به زیرساخت ها است.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران جز چند قدرت دفاعی برای امنیت منطقه و جهان اسلام است، این جایگاه در سایه نگاه به دستورالعمل حضرت امیر و فرماندهی مقتدر جبهه مقاومت و رهبری نظام اسلامی که این مبانی را در دستورکار قرار داده اند، به دست آمده است.

وی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: با وجود مشکلات و گلایه هایی که وجود دارد مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و دیدیم که در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا کردند.

خطیب نماز جمعه ورامین درباره دستاوردها و پیشرفت های حاصل از انقلاب افزود: تمام اقتدار و دستاوردهای نظام در منطقه و جهان و ایران اسلامی در طول 4 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه ای به دنبال دلسردی مردم است

دشمن با فشارهای اقتصادی و رسانه ای به دنبال دلسردی مردم است