مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-18سياسي

انتقاد از ترویج فرهنگ غربی و ازدواج سفید در برخی فیلم ها


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جریان آمریکاگرایی به وسیله تربیت یافتگان غربی ترویج می شود، از ترویج و تبلیغ فرهنگ ازدواج سفید در برخی فیلم های جشنواره فجر انتقاد کرد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوی الهی، با گرامیداشت روز روحانیت و دفاع مقدس اظهار داشت: مازندران 400 طلبه و روحانی شهید تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

وی نقش اخلاق را در زندگی سرنوشت ساز برشمرد و با بیان اینکه همه نیازمند اخلاق هستیم، گفت: بنابراین باید اخلاق را جدی بگیریم.

وی همچنین سالروز عملیات بزرگ خیبر را گرامی داشت، گفت: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده است که موشک خیبرشکن می سازد و هشت برابر سرعت صوت حرکت می کند و ضد گنبد آهنین رژیم منحسوس اسراییل است.

آیت الله محمدی لایینی با انتقاد از برخی رانت بازی ها و ضعف نظارت در اجرای پروژه ها اظهار داشت: این درحالی که ظرفیت مهندسی ما بالا است و حق مردم ما چنین صنعت خودروسازی و دست اندازی است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایشات به نگاه و نیاز به آینده، جمعیت و فرزندآوری، توجه به انرژی هسته ای و پویایی و زاینده بودن انقلاب اسلامی تاکید کردند.

وی تصریح کرد: اگر به توصیه های مقام معظم رهبری در برجام عمل می شد، شاهد بروز برخی مشکلات نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از ترویج فرهنگ غربی و ازدواج سفید در برخی فیلم ها

انتقاد از ترویج فرهنگ غربی و ازدواج سفید در برخی فیلم ها