مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-18سياسي

آمریکا به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات وین است/ لزوم راستی آزمایی گفته های طرف غربی


امام جمعه رشت با اشاره به لزوم راستی آزمایی گفته های طرف غربی در مذاکرات، گفت: اروپایی ها قابل اعتماد نیستند و آمریکا نیز به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای بزرگ امام خمینی با اشاره به حماسه مردم ایران در 22 بهمن ماه امسال، اظهار کرد: حضور حماسی مردم در 22 بهمن با وجود تبلیغات دشمنان پرشکوه و قابل تحسین بود.

وی با بیان اینکه انتقادات نباید به گونه ای باشد که پیشرفت ها و دستاوردهای ایران اسلامی نادیده گرفته شود، افزود: غربی ها با وجود دشمنی با انقلاب و نظام مقدس اسلامی به پیشرفت های ایران در بخش ها و حوزه های مختلف اعتراف کرده اند.

امام جمعه رشت با اشاره به برخی نگرانی ها از مذاکرات برجام در سال های گذشته، گفت: به واسطه بی توجهی و بی دقتی تیم مذاکره کننده شاهد بودیم که در سال های 94 و 95 روند مذاکرات نگران کننده بود و به واسطه همین بی توجهی ها مشکلات زیادی برای کشور ایجاد شد.

وی در ادامه به تغییر نقش های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و با بیان اینکه امروز هدف افکار مردم است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا با نفوذ به افکار مردم و بزرگنمایی و سیاه نمایی مسائل داخلی دستاوردها و پیشرفت های ایران را نادیده گرفته و کمرنگ جلوه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات وین است/ لزوم راستی آزمایی گفته های طرف غربی

آمریکا به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات وین است/ لزوم راستی آزمایی گفته های طرف غربی