مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-18سياسي

پیش بینی آیت الله صافی درباره احمدی نژاد


از درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی تنها دو هفته می گذرد و همچنان به یاد این مرجع فقید مراسمی برپا می شود و گفت وگو با نزدیکان درباره زندگی و آرای ایشان مناسبت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصرایران در ادامه نوشت: گفت وگوی سید مهدی حسینی دورود - پژوهش گر حوزوی- با حجت الاسلام محسن اکبری شاهرودی مسؤول بخش استفتائات و اجازات دفتر مرجع فقید که در پی می آید نیز از این دست است و حاوی نکات خواندنی فراوان و اگرچه به قصد انتشار در چهلمین روز انجام شده اما به هفته آخر سال موکول نمی کنیم و زودتر منتشر می شود.

آقای اکبری شاهرودی از نزدیکان و همراهان آیت الله صافی به شمار می آید چندان که در 15 سال اخیر بعدازظهرها را با او سپری کرده است.

با این توضیح که چنانچه در مقاله تحلیلی عصر ایران که پیش تر و بلافاصله پس از درگذشت آیت الله منتشر شد نیز آمده بود، آیت الله نماد و نماینده تام و تمام تفکر سنت در حوزه بود و با مصلحت هم میانه نداشت چه رسد به روشن فکری دینی .

از این رو دیدگاه های آیت الله صافی درباره مرحوم دکتر علی شریعتی و مرحوم صالحی نجف آبادی (نویسنده شهید جاوید) را از این منظر باید ارزیابی کرد و اتفاقا جذابیت آقای صافی به خاطر صراحت در بیان مواضع سنتی بود تا جایی که ترجیح داد دبیری شورای نگهبان را هم واگذارد و به قم بازگردد چرا که از یک سو منصوب اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آیت الله صافی درباره احمدی نژاد

پیش بینی آیت الله صافی درباره احمدی نژاد