مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-18سياسي

نظارت جدی دامپزشکی یزد برای مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان


مدیر کل دامپزشکی استان یزد از رصد و پیگیری مستمر بازرسان دامپزشکی استان در راستای شناسایی و برخورد با واحدهای غیرمجاز در راستای مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد از رصد و پیگیری مستمر بازرسان دامپزشکی استان در راستای شناسایی و برخورد با واحدهای غیرمجاز در راستای مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان خبر داد.

علی فاتحی نیا در نشست ستاد آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار، مدیر کل مدیریت بحران استانداری و اعضای این ستاد استانی برگزار شد، هدف از برگزاری این ستاد را ایجاد آمادگی در مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان عنوان کرد و افزود: برگزاری ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری آنفلوانزا موجب افزایش توانایی مقابله در صورت شیوع احتمالی این بیماری می شود.

وی گفت: با توجه به آنکه عامل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در فصول سرد سال فعال تر و دارای قابلیت انتقال و فراگیر شدن است؛ آمادگی مجموعه و مشارکت سایر ارگان ا و صاحبان صنعت پرورش طیور نقش اساسی در پیشگیری از بروز و شیوع بیماری و کنترل حداکثری در صورت بروز بیماری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی دامپزشکی یزد برای مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان

نظارت جدی دامپزشکی یزد برای مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان