مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-18سياسي

دولت منتظرنتیجه مذاکرات وین نخواهد ماند


عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت منتظر نتیجه مذاکرات نخواهد ماند از طرف های اروپایی و آمریکا حاضر در وین خواست نسبت به امضاء خود در توافقات احتمالی پایبند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، زهره الهیان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان اینکه بدعهدی طرف اروپایی و خروج آمریکا از برجام منجر به تشدید تحریم ها شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال خنثی سازی تحریم ها است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: دولت سیزدهم در صدد تقویت دیپلماسی اقتصادی و بهبود روابط با همسایگان و کشورهای آسیایی است لذا قطعا دولت منتظر نتیجه مذاکرات نخواهند ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ظرفیت قابل ملاحظه ای در کشورهای آمریکای لاتین برای تعاملات سیاسی و تبادلات اقتصادی وجود دارد که می تواند در خنثی سازی تحریم های اعمال شده موثر واقع شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که نتیجه مذاکرات به سود ملت ایران نباشد و منجر به رفع تحریم ها نشود، قطعا تقویت دیپلماسی اقتصادی و تبادلات تجاری با کشورهای دوست و همسایه بیش از پیش در دستور کار قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت منتظرنتیجه مذاکرات وین نخواهد ماند

دولت منتظرنتیجه مذاکرات وین نخواهد ماند