مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-18اقتصادي

تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان اردبیل


در سه ماه اخیر بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه همه جانبه استان تخصیص یافته است.

- ، سیدحامد عاملی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی را محوریت گردشگری با استقبال از نشست های هم اندیشی و بیان دیدگاه های کارشناسی در مسیر توسعه استان اظهار کرد: تدارک زیرساخت های مناسب از الزامات توسعه پایدار استان اردبیل است که ما اتصال بزرگراه شمال به جنوب را به عنوان طرح عظیم مورد توجه قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تکمیل بزرگراه شمال به جنوب محور کلور – درام از اهمیت خاصی برخوردار است که موفق شدیم 30 میلیارد تومان بدهی پیمانکار را پرداخت کنیم تا بازگشایی مسیر در قطعه اول و دوم به انجام برسد.

استاندار اردبیل گفت: برای تجهیز فرودگاه اردبیل نیز به پرواز اول صبح و آخر شب و همچنین ساخت آشیانه برای ماندگاری هواپیما جزو پیگیری های اصلی است که امیدواریم در کنار آن پروازهای خارجی و داخلی توسعه یابد.

عاملی افزود: برای تأمین برق مورد نیاز صنایع دو پست 63 کیلوولت هر کدام با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال اجراست و سعی داریم تا این زیرساخت مهم نیز برای توسعه استان اردبیل آماده شود.

وی موضوع مهم بهبود فضای کسب و کار را یادآور شد و بیان کرد: فضای خوبی در این حوزه در استان نداریم و تمام تلاش بر این است تا موانع و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان اردبیل

تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان اردبیل