مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 21:572022-02-17بين الملل

واکنش خطیب زاده به انتشار گزارش های تحریف شده از وین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) پس از انتشار گزارش های تحریف شده از مذاکرات جاری در وین در توییتی نوشت: - سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به انتشار گزارش های تحریف شده از وین با بیان اینکه توافق دوجانبه نخواهد بود، اعلام کرد: توافق نهایی برای صدور مجوز بازگشت آمریکا به برجام با گزارش بی منبع تحریف شده ای که شایعه سازی کرده، بسیار متفاوت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) پس از انتشار گزارش های تحریف شده از مذاکرات جاری در وین در توییتی نوشت: انتشار اطلاعات نادرست در پوشش گزارش دهی رسانه ای کاری خطرناک است.

وی افزود: توافق نهایی برای صدور مجوز بازگشت آمریکا به برجام با گزارش بی منبع تحریف شده ای که شایعه سازی کرده است، بسیار متفاوت خواهد بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: توافق دوجانبه نیز نخواهد بود.

وی یادآور شد: با نزدیک شدن به روز های پایانی، باید منتظر تحریف های بیشتری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم های آمریکا از روز سه شنبه 19 بهمن بعد از تنفسی 11 روزه برای مشورت هیأت ها با پایتخت هایشان در پایتخت اتریش از سر گرفته شد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خطیب زاده به انتشار گزارش های تحریف شده از وین

واکنش خطیب زاده به انتشار گزارش های تحریف شده از وین