مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 21:472022-02-17سياسي

رفع مشکل مسکن خبرنگاران در دستور کار ماست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به ضرورت تشکیل تشکلهای صنفی خبرنگاری، گفت: رفع مشکل مسکن خبرنگاران در دستور کار ماست.

- محمد رعیت در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات شرق استان در سالن ارشاد گنبدکاووس با اشاره به اینکه ما در عصر جنگ روایت ها هستیم و روایت صحیح باید توسط اصحاب رسانه صورت بگیرد، اظهار کرد: جامعه ای که اهیمت رسانه را درک نکند به سرانجام مطلوبی نمی رسد.

وی با بیان اینکه حدودا یک ماه بعد از معارفه اولین نشست خود را به جامعه رسانه برگزار کردم، افزود: در گام دوم انقلاب همه ما باید اول خودسازی کرده و سپس حوزه مسئولیت خود و قانون آن را شناخته و مطالعه کنیم تا بتوانیم جامعه و تمدن نوین اسلامی را بسازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه سرلوحه کار ما در خدمتگزاری رعایت و اجرای قانون بوده و تا جایی که قانون نشکسته، به نفع مردم و خدمت گیرنده قانون را تسهیل کرده و کمک خواهیم کرد، ادامه داد: یکی از اهداف مهم ما در این راستا برگزاری دوره های آموزشی ویژه برای تربیت خبرنگاران متخصص در حوزه های مختلف مانند فرهنگ، هنر، کشاورزی، صنعت،اقتصادی و .

است.

رعیت با اشاره به اینکه هدف غایی نیز این است که خبرنگاران در کنار هم در حوزه های مختلف بتوانند قلم زده و به نتایج مطلوبی در زمینه رشد و ارتقاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل مسکن خبرنگاران در دستور کار ماست

رفع مشکل مسکن خبرنگاران در دستور کار ماست