مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 21:322022-02-17سياسي

توانمندی های مدنی و قابلیت اقتصادی نیاز افراد درجامعه امروز است


اولین جلسه دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی به همت جهاد دانشگاهی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

- ایسنا/قم اولین جلسه دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی به همت جهاد دانشگاهی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی استان قم در حاشیه اولین جلسه دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی که به همت جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سالن اجتماعات شهید نبی لو مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) کمیته امداد به صورت حضوری و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان کمیته امدام امام خمینی(ره) جهت همکاری در برگزاری این جلسه، عنوان کرد: در جامعه پرآشوب امروز که تمام دنیا با آن مواجه است خیلی از بزرگان و اهل قلم و اندیشه به این فکر فرو رفتند که آینده بشر چه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره کتاب آموزش و پرورش و دموکراسی، افزود: نویسنده این کتاب می گوید انسان ها در جوامع پر آشوب امروزی باید دو توانمندی اجتماعی را قطعا بیاموزند، اولین آن توانمندی های مدنی است چرا که انسان موجودی اجتماعی است و برای این که بتواند موفقیت کسب کند و استعدادهای او به منصه ظهور و بروز برسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های مدنی و قابلیت اقتصادی نیاز افراد درجامعه امروز است

توانمندی های مدنی و قابلیت اقتصادی نیاز افراد درجامعه امروز است