مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 21:322022-02-17سياسي

دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی برگزار می شود


اولین جلسه دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی به همت جهاد دانشگاهی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

- ایسنا/قم اولین جلسه دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی به همت جهاد دانشگاهی استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم در اولین جلسه دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی که به همت جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سالن اجتماعات شهید نبی لو مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) کمیته امداد به صورت حضوری و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان کمیته امدام امام خمینی جهت همکاری در برگزاری این جلسه، عنوان کرد: در خصوص لزوم مهارت افزایی و اشتغال مباحث بسیاری مطرح شده اما آنچه اهیمت دارد اشتغال پذیری است و همه باید بیاموزیم که چگونه بتوانیم اشتغال پذیر شویم.

وی افزود: سبک مشاغل با توجه به بازار کاری که در حال حاضر در اختیار داریم بسیار متفاوت خواهد بود به جهت اینکه تعدادکارمندان اداری در بازده زمانی ده سال اخیر کمتر خواهد شد و آزادکاری و مشاغل خانگی افزایش خواهد یافت و سبک و سیاق مشاغل به این سمت و سو حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی برگزار می شود

دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت های زندگی برگزار می شود