مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 19:522022-02-17حوادث

دستگیری 94 سارق در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده پردیس برگزار شد، اظهار کرد: در آغاز اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز در نیمه دوم بهمن ماه شهرستان پردیس با حضور تمامی نیرو ها تحت امر پس از آموزش با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی جهت اجرای حکم در پردیس اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز نیروها این فرماندهی موفق به دستگیری 13 نفر خرده فروش، دستگیری 94 نفر سارق سابقه دار،کشف 14 دستگاه خودرو سرقتی، کشف 7 دستگاه موتور سیکلت سرقتی، توقیف 32 دستگاه خودرو، کشف و انهدام یک مورد باند مواد مخدر با اجرای احکام قضایی شدند.

امنیت شهروندان خط قرمز پلیس ، پایان عرض اندام اراذل و اوباش فرمانده انتظامی پردیس از اجرای طرح ضربتی مبارزه با اراذل واوباش خبر داد و گفت: در این طرح 19 نفر از اراذل و اوباش و مخلین نظم وآسایش دستگیر شدند.

وی افزود: به منظور ارتقاء احساس امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی و ارتقاء امنیت عمومی شهروندان، طرح مبارزه با اراذل واوباش با هماهنگی قضایی در پردیس اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 94 سارق در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز پردیس

دستگیری 94 سارق در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز پردیس