مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 18:072022-02-17اقتصادي

از منفی نگری رسانه معاند خوشحال شویم یا ناراحت؟


اما نکته دیگر این بود که تیموری، مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی است که تا همین چندی پیش، پراید را به عنوان نماد بی کیفیتی در ادبیات محاوره ای و رسانه ای ایران تولید می کرد.

- تابناک نوشت: شرایط صنعت خودرو ایران در افکار عمومی به هیچ وجه مناسب نیست و انتقادهای فراوانی به شرایط فعلی آن وارد می شود اما نکته جالب و البته قابل تامل این است که دوست و دشمن در کشور بر سر مخالفت و گاه تخریب این صنعت اتفاق نظر دارند! ظریفی می گفت از بیست و سی تا بی.

بی.

سی بر خودروسازی ایران می تازند.

اما در همین حال و احوال، مدیرعامل جدید سایپا در برنامه انتقادی تهران20 حاضر شد و به سوالات مجری و کارشناس تلفنی این برنامه، آن هم درباره موضوع چاشی کیفیت خودروهای ایرانی پاسخ گفت.

اینکه مدیرعامل یک خودروساز روی آنتن زنده حاضر شود و در برابر محمد دلاوری و مهدی دادفر (دو منتقد سرسخت صنعت خودرو) به گفت وگو بنشیند، یک طرف ماجراست اما نکته دیگر این بود که تیموری، مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی است که تا همین چندی پیش، پراید را به عنوان نماد بی کیفیتی در ادبیات محاوره ای و رسانه ای ایران تولید می کرد.

قاعدتا سایپا و مدیرعاملش باید زیر باد انتقادات مجری و کارشناس و بینندگان نابود می شدند اما محمدعلی تیموری، شب آرامی را در رسانه ملی سپری کرد تا آنجا که در پایان برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از منفی نگری رسانه معاند خوشحال شویم یا ناراحت؟

از منفی نگری رسانه معاند خوشحال شویم یا ناراحت؟