مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-17ورزشي

مدیر عامل آذرباتری: به لحاظ مالی توانایی حضور در جام باشگاه های آسیا را نداریم


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آذرباتری ارومیه گفت: این باشگاه به هیچ وجه توانایی تامین اعتبارات لازم برای میزبانی هر چه شایسته رقابت های جام باشگاه های 2022 آسیا را ندارد و از حضور در این رویداد آسیایی انصراف می دهد.

- آیدین وحدت طلب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: پیش از این تیم آذرباتری ارومیه به دنبال تحریم تیم شهرداری ارومیه از سوی فدراسیون جهانی به دلیل بدهی اش به بازیکنان و مربی خارجی تصمیم داشت به عنوان نماینده شهر میزبان در رقابت های جام باشگاه های 2022 آسیا شرکت کند ولی به دلیل بروز مشکلات مالی توانایی این کار را ندارد و از این تصمیم خود منصرف شده است.

وی ادامه داد: تصمیم انصراف حضور در جام باشگاه ها پس از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه آذرباتری و برگزاری جلسه با مسئولان ورزش استان، هتل داران و حامیان بخش خصوصی گرفته شده است چرا که عملا مشاهده کردیم حمایت ها بسیار ناچیز است و باشگاه آذرباتری به تنهایی توانایی تامین اعتبارات مالی مسابقات جام باشگاه های آسیا را ندارد.

وی گفت: بر اساس پیشنهاد مسئولان ورزش استان و فدراسیون والیبال مبنی بر قبولی میزبانی مستقل جام باشگاه های آسیا توسط باشگاه آذرباتری جلسه ای در هیات مدیره هلدینگ آذرباتری برگزار و پس از برآورد هزینه های میزبانی متوجه شدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل آذرباتری: به لحاظ مالی توانایی حضور در جام باشگاه های آسیا را نداریم

مدیر عامل آذرباتری: به لحاظ مالی توانایی حضور در جام باشگاه های آسیا را نداریم