مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-17ورزشي

سرمربی تیم: این افتخار را به مردم اسلام آباد تقدیم می کنیم


سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب پس از کسب جواز حضور دوباره تیمش در رقابت های لیگ برتر هندبال، گفت: این پیروزی و افتخار را به مردم اسلام آبادغرب تقدیم می کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب پس از کسب جواز حضور دوباره تیمش در رقابت های لیگ برتر هندبال، گفت: این پیروزی و افتخار را به مردم اسلام آبادغرب تقدیم می کنیم.

علیرضا بکماز در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کسب چهار پیروزی متوالی تیمش در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول هندبال، اظهار کرد: با این پیروزی ها تیم ما علاوه بر راهیابی به دیدار فینال، جواز حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور را هم گرفت.

وی با تحسین عملکرد درخشان بازیکنانش در این رقابت ها، عنوان کرد: در چهار بازی که انجام دادیم همه حریفان را با اختلاف امتیاز خوب شکست دادیم و در تمام دقایق بازی ها از حریفان جلو بودیم.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه تیمش هم در دفاع و هم در خط حمله بسیار خوب عمل کرده، اعلام کرد: این افتخار را به همه هواداران پرشور و مردم اسلام آبادغرب که همیشه حامی تیم زاگرس بوده اند، تقدیم می کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد در رقابت های لیگ برتر هندبال، امکان حضور تماشاگران و هواداران تیمش در بازی های خانگی فراهم شود تا شور و نشاط دوباره ای بین مردم اسلام آبادغرب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم: این افتخار را به مردم اسلام آباد تقدیم می کنیم

سرمربی تیم: این افتخار را به مردم اسلام آباد تقدیم می کنیم