مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-17سياسي

شهدای «گروه انقلابی ابوذر»، سند افتخار و عزت مردم نهاوند هستند


سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهدای «گروه انقلابی ابوذر» سند افتخار و عزت مردم نهاوند هستند، گفت: نهاوندی ها مفتخرند به داشتن این شهیدان عزیز و نام مقدس آن ها هستند.

- همدان- سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهدای گروه انقلابی ابوذر سند افتخار و عزت مردم نهاوند هستند، گفت: نهاوندی ها مفتخرند به داشتن این شهیدان عزیز و نام مقدس آن ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسیده باید به دست صاحب اصلی این انقلاب امام زمان (عج) برسد و در این راه حمایت و پشتیبانی شما عزیزان و فرزندان شهدا را می طلبد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گروه انقلابی ابوذر، اظهار کرد: امروز سالگرد چهل و هشتمین سالروز شهادت شهیدان عبادالله خدارحمی، ماشالله سیف، بهمن منشط، حجت الله عبدلی، روح الله سیف، ولی الله سیف و معلم شهید آنها محمد طالبیان است، آنان که نام گروه خود را با تأسی از نام ابوذر غفاری صحابه رسول اکرم (ص) برای خود انتخاب نمودند.

وی خاطرنشان کرد: این 6 شهید بزرگوار در سی ام بهمن سال 1352 به دستور مستقیم شاه ملعون در میدان چیتگر اعدام شده و به صورت پنهانی و بدون تحویل به خانواده هایشان در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای «گروه انقلابی ابوذر»، سند افتخار و عزت مردم نهاوند هستند

شهدای «گروه انقلابی ابوذر»، سند افتخار و عزت مردم نهاوند هستند