مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-17سياسي

لزوم ایجاد مقطع دکتری رشته سنجش از دور زمین شناختی


در نخستین روز از برگزاری همایش ملی انجمن سنجش از دور زمین شناختی ایران به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز، متخصصان این حوزه بر لزوم ایجاد مقطع دکتری رشته ی سنجش ازدور زمین شناختی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه سنجش از دور و جی آی اس(GIS) دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید چمران اهواز، 27 و 28 بهمن ماه 1400 میزبان برگزاری همایش ملی انجمن سنجش از دور زمین شناختی ایران است.

دکتر علی محمد آخوند علی، سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین گشایش این همایش که به صورت مجازی برگزار شد، با تقدیر از برگزارکنندگان این همایش علمی بیان کرد: هم زمان با همه گیری بیماری کرونا در کشور فضای مجازی بستری را فراهم آورد تا اندیشمندان حوزه های مختلف علمی از این طریق گردهم آمده و با وجود برخی کاستی ها به توسعه ی دانش بپردازند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رشته سنجش از دور و جی آی اس(GIS) در بسیاری از صنایع تصریح کرد: مرکز سنجش از دور دانشگاه شهید چمران اهواز سال 1380 در این دانشگاه افتتاح شد و به دلیل گستردگی فعالیت ها از سال 1385 به عنوان گروه آموزشی با دو رشته سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی(گرایش آب وخاک) و سنجش از دور زمین شناختی در دانشکده علوم زمین فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی خود را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد مقطع دکتری رشته سنجش از دور زمین شناختی

لزوم ایجاد مقطع دکتری رشته سنجش از دور زمین شناختی