مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-17اقتصادي

توسعه کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی مدیون فعالیت های بی وقفه کارگران است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی از جمله شهرسازی، پزشکی و.

مدیون فعالیت های بی وقفه کارگران و کارفرمایان کشور است، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی از جمله شهرسازی، پزشکی و.

مدیون فعالیت های بی وقفه کارگران و کارفرمایان کشور است، کارگران و کارفرمایان همیشه در شرایط سخت اقتصادی، نقش اساسی داشته اند.

حمیدرضا پناه، امروز 28 بهمن ماه در سی وسومین جشنواره امتنان به منظور معرفی و تجلیل از کارگران، گروه های کار، واحدهای نمونه، خانه های بهداشت کارگری برتر و کارفرمای سلامت محور سال 1400 که در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید برونسی برگزار شد، اظهار کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی همواره به عنوان سربازان اقتصادی کشور عنوان شده و تحت هر شرایطی همراه و همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران بوده اند.

جامعه کارگری و کارفرمایی در اوایل انقلاب اسلامی هم در خط مقدم جبهه قرار داشته و هم در فعالیت های اقتصادی تلاش کرده تا راندمان تولید در کشور به خوبی ادامه پیدا کرده و خدشه دار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی مدیون فعالیت های بی وقفه کارگران است

توسعه کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی مدیون فعالیت های بی وقفه کارگران است