مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-17سياسي

شهردار قوچان معارفه شد/ در نظام اسلامی پشت میز نشینی پسندیده خادم مردم نیست


مراسم معارفه هشتادمین شهردار استان امروز در قوچان برگزار شد.

- مراسم معارفه هشتادمین شهردار استان امروز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری قوچان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا خادم پیر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به روند طی شده برای انتخای شهردار قوچان اظهار کرد: قوچان یکی از شهرهای خوب و قدیمی با پیشینه انقلابی و مذهبی است و انتظارها از آن بالا است.

متأسفانه وضعیت ورودی و خروجی این شهرستان اصلاً خوب نیست درصورتی که تردد میلیون ها زائر و گردشگر از این مسیر با وجود یک ورودی مناسب می تواند به جذب گردشگر و معرفی سوغات و محصولات بومی و محلی منجر شود.

وی سیما و منظر شهری و ترافیک را از موضوعات مهم شهری برشمرد و افزود: توجه به طرح تفصیلی و جامع، پیش بینی مسائل ترافیکی، تعریض خیابان ها و غیره می تواند زمینه افزایش درآمد اقتصادی و کاهش مشکلات و نارضایتی های شهروندان را فراهم کند.

خادم پیر با اشاره به اینکه درآمد پایدار و منابع انسانی در پاسخگویی خوب یک شهرداری بسیار مؤثر است، بیان کرد: زمانی قوچان از کشتارگاه دام، ترمینال مسافربری، بازار دام و میدان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قوچان معارفه شد/ در نظام اسلامی پشت میز نشینی پسندیده خادم مردم نیست

شهردار قوچان معارفه شد/ در نظام اسلامی پشت میز نشینی پسندیده خادم مردم نیست