مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-17حوادث

هشدار پلیس درباره شرکت های خدماتی و قالیشویی های غیرمجاز


شرکت های خدماتی، نظافتی مجاز می بایست از یک سو، دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت ها بوده و از سوی دیگر، مجوز فعالیت از اتحادیه مربوط را داشته باشند.

- شرکت های خدماتی، نظافتی مجاز می بایست از یک سو، دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت ها بوده و از سوی دیگر، مجوز فعالیت از اتحادیه مربوط را داشته باشند.

رییس پلیس آگاهی لرستان از هموطنان خواست از اعتماد به شرکت های خدماتی، نظافتی و قالیشویی های غیرمجاز خودداری کنند.

سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز 28 بهمن ماه، اظهار کرد: در آستانه نوروز و آغاز فصل خانه تکانی منازل، عده ای شیاد با درج آگهی های فریبنده تبلیغاتی در معابر و فضای مجازی، سعی در جلب اعتماد عمومی کرده تا در فرصت مناسب نقشه های شوم خود را به اجرا درآورند.

وی تصریح کرد: شرکت های خدماتی، نظافتی مجاز می بایست از یک سو، دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت ها بوده و از سوی دیگر، مجوز فعالیت از اتحادیه مربوط را داشته باشند.

رییس پلیس آگاهی لرستان، با بیان اینکه شرکت های غیرمجاز معمولاً آدرس و مکان مشخصی برای فعالیت ندارند، خاطرنشان کرد: این گونه شرکت ها صرفاً با یک شماره تلفن اقدام به اعزام نیروی خدماتی به منازل و شرکت ها کرده و در برخی اوقات، اسامی مشابه با شرکت های معتبر را برای جلب نظر مشتریان خود مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره شرکت های خدماتی و قالیشویی های غیرمجاز

هشدار پلیس درباره شرکت های خدماتی و قالیشویی های غیرمجاز