مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-17دانش

مقاله نشریه نیچر: واکسن های جدید علیه امیکرون مزیتی بر واکسن های موجود ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، در این مقاله که با عنوان واکسن های هدفمند امیکرون در آزمایش های اولیه بهتر از واکسن های اصلی نیستند در مجله نیچر منتشر شده، - نشریه علمی نیچر در مقاله ای که روز دوشنبه 14 فوریه منتشر کرد، به تاثیر تقویت کننده های سفارشی علیه سویه امیکرون پرداخته است که نشان می دهد این تقویت کننده ها برای نوع کووید با سرعت شیوع بالا، عملکرد بهتری در مقایسه با واکسن های موجود ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، در این مقاله که با عنوان واکسن های هدفمند امیکرون در آزمایش های اولیه بهتر از واکسن های اصلی نیستند در مجله نیچر منتشر شده، آمده است که سازندگان واکسن منابعی را برای آزمایش های بالینی واکسن های COVID-19 که برای نوع بسیار قابل انتقال طراحی شده است، سرازیر می کنند.

اما مجموعه ای از مطالعات اولیه حیوانی نشان می دهد که تقویت کننده های اختصاصی Omicron هیچ مزیتی نسبت به دوز سوم واکسن های فعلی ندارند.

دیوید مونتفیوری، مدیر آزمایشگاه تحقیق و توسعه واکسن ایدز در مرکز پزشکی دانشگاه دوک در دورهام، کارولینای شمالی که مشغول مطالعه واکسن های COVID-19 بوده است، می گوید: آنچه ما از این مطالعات پیش بالینی در مدل های حیوانی می بینیم این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله نشریه نیچر: واکسن های جدید علیه امیکرون مزیتی بر واکسن های موجود ندارند

مقاله نشریه نیچر: واکسن های جدید علیه امیکرون مزیتی بر واکسن های موجود ندارند